Obserwatorzy

wtorek, 29 kwietnia 2014

Krzycz Trybson?

Właśnie skończyłam oglądać Kubę Wojewódzkiego.... żadko oglądam jego program, chyba że gość którego zaprosił mnie zaintryguje... tym razem zasiadłam przed telewizorem dla Elizy i Trybsona.

Stał się niekwestionowanym Królem memów dzięki swoim złotym myślom, które obiegły internet z prędkością błyskawicy oraz dzięki swojej przecudownej angielszczyźnie- dla mnie zdecydowanie wygrał internety za: Cristina, Cristina....aaaaa... KRYSIA!!! :D





Ludzie często zastanawiają się, co kierowało osobami, które zdecydowały się na udział w Warsaw Shore. Jak dla mnie odpowiedź jest banalna i prosta: KASA i profity wynikające z oglądalności programu.Z resztą nawet taka odpowiedź na to pytanie padła w programie u Kuby. Znajomi śmieją się, że nikt w tym kraju nie zatrudni osoby, która w takim programie wystąpiła.... ale czy na pewno? Przeglądając memy już natknęłam się na pierwsze reklamy z Trybsonem, zaraz po zakończeniu pierwszej edycji można było spotkać go w klubach w których robił za atrakcję wieczoru ( podobno stawka za jeden taki wieczór to ok. 4tyś zł).
Jednym słowem: hajs się zgadza.

Poza tym sam Trybson wcale taki głupi nie jest (mimo, że wg mnie jego twarz nie jest skażona żadną myślą). Wie jak poderwać dziewczyny, że dla jednej będzie podobał się szorstki facet, dla drugiej słodki miś. No i jak można było zauważyć w programie potrafi to wykorzystać. Myślę, że nie jeden facet mógł by się od niego uczyć- tak wiem brzmi to kuriozalnie.

Coraz częściej myślę, że doszliśmy do momentu, gdzie to my jesteśmy głupi, a nie osoby które pokazuje nam telewizja i internet. Bo to dzięki nam osoby takie jak Trybson i Eliza stają się sławni i zdobywają kasę. Gdyby nie tysiące memów, dyskusji o ich zachowaniach, nic by z tego nie mieli. To dzięki nam telewizja pokazuje takie osoby, ponieważ nabijamy im dzięki temu oglądalność.

Zamiast śmiać się z głupoty takich osób, zastanówmy się czy przypadkiem to nie my jesteśmy głupi??

1 komentarz:

  1. wydaje mi się dodatkowo, że to my "nie jesteśmy mądrzy", bo wierzymy we wszystko co nam podaje telewizja. i to bez żadnej dyskusji na ten temat. Trybson został pokazany jako idiota, to i na pewno idiotą jest. a że akurat oglądamy reality show, za który dostają hajs, że montażysta wycina połowę i np. montuje połowę w tej a nie innej kolejności to już cóż tam.

    OdpowiedzUsuń